Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pruttiga Pinsamheter ;D:D

Postat av KonstantinapeL ^ den 15 December 2005, 00:02
227 kommentarer · 570 träffar
Heeej alla vänner och fiender!

Idag är jag på gott humör!
Jag har ännu en dag sluppit undan Mahdy, och har inte varit med om några chockerande incidenter med polis eller småturkar!

Däremot hände något ganska skojj på vårat matteprov idag.
Låt mig berätta:

Min poolare var väldigt nervös inför detta prov och sa redan en halvtimme före att han var jävligt gasig i magen...
Jag bad honom att för guds skull att gå på toaletten då. Men han vägrade tvärt, med motiveringen att skoltoaletterna är så jäkla äckliga...han skulle få stå sitt kasst :)

Jag satt bakom min gode vän på provet, och redan efter 2-3 minuter kände jag en lite småfrän odör :)...
Men jag bara log för mig själv och tänkte: Ja bara inte någon annan märker det så :).

Men efter cirkus 10 minuter verkar min kompis smågaser ha gått över till enorma magkrämpor, och jag så verkligen honom sitta och vrida sig på stolen för att hålla inne gaserna :D.

Men...BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!
Jag överdriver inte :D hahahaha det var den värsta FIS på år och dag :D.
Samtliga i klassrummet vände sina blickar mot min stackars vän och många brast ut i ett hysteriskt gapskratt!

Jag tyckte ruggigt synd om honom då detta inte var våran vanliga klass utan endast en grupp vi hade matteprov med :D.
HeHe, kan ni tänka er :D! Pijjniiigt!

Men om vi alla tar en minut och tänker efter så är ju faktiskt behovet av att fisa bara männskligt. Dock är det deffinitivt inte accepterat av särskligt många i allmänhet...
Och detta gör ju såklart att pinsamma incidenter ofta uppstår när man har lite väl mycket gaser i magen för dagen. :)

Så vad jag egentligen försöker komma fram till är väl:
Vad har ni för erfarenhet av pruttiga pinsamheter :D , för en pruttig pinsamhet är jag säker på att samtliga här inne har haft oavsett om det är under sex eller i ett smockat klassrum :)

Min story kommer här:
Ett hederligt minne som än idag inte raderats från mitt hjärnsystem är från fyran.
Hela klassen satt utspridda i klassrummet och spelade spel.
Jag var med två tjejer och den största komikern i klassen :D.
Han fick mig att börja skratta så hysteriskt att jag inte kunde hålla inne vad som kom att vara den värsta prutt jag någonsin släppt ifrån min lilla mage! BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK! Ja den var faktiskt nästan i klass med min gode väns :).

Det jätte pinsamma med det här var väll egentligen att jag var ganska intresserad av båda de två tjejerna jag spelade med, och dom fnittrade ju inte lite...
USCH kommer ihåg det som igår :D

Så, vad är era värsta historier :D!?
Entertain me!

MVH/ DomarN ^

Ja jag vet att jag redan skapat en om Porriga Pinsamheter, men imo är det här en helt annan slags pinsamhet :) en mer ROLIG pinsamhet...
Föregående tråd

227 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 227 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..