Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Onödiga trådar

Postat av w00d den 9 December 2005, 02:18
13 kommentarer · 144 träffar
Här är ännu en onödig tråd under kategorin "Övrigt" på fragbite, kategorin där flest trådar skapas varje dag. Syftet med denna tråd är att uppmärksamma er om vart fragbite är på väg egentligen.

Under torsdagen (2005-10-08) skapades ca 125 trådar under kategorin "Övrigt", jämfört med ca 37 st i kategorin "Counter-Strike".

Så här kan jag och andra som har den otroligt eftertraktade titeln "Old-School" säga att så var det inte förr "på den gamla goda tiden". Då var det endast superintressanta trådar som handlade om cs som cirkulerade i hetluften på fragbite. Aaaah vilken underbar tid det var...
Okej jag förskönar kanske sanningen lite, men det jag försöker säga är att det finns alldeles för mkt skit och spam i forumet nu förtiden. Man hittar inte godbitarna längre bland alla "Var åt du ett äpple första gången?"-trådarna. (se NE under "Ironi")

Snälla alla ni som inte uppnåt åldern för att skapa en vettig tråd, lägg ner spammet i forumet!

Var anser ni att fragbite är på väg? Skapas det alldeles för många trådar som är onödiga? Vad kan vi och admins göra för att ge fragbites forum det fina rykte det en gång hade?

Hoppas ni finner denna tråd intressant och att den kan bidra med något värdefullt. Tack för mig!
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..