Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slagsmål vid Falsterbo!

Postat av vilddjuret den 26 November 2005, 19:02
129 kommentarer · 112 träffar
Hejsan ska berätta lite om ett slagsmål i Falsterbo i torsdags,

Det var så här att vi skulle ha en typ dans lektion på Sandeplans Skolan i Torsdags. Alla nior från ljungenskolan kom ditt o lärde oss bugg,vals osv. Sen på kvällen hade Sandeplan hyrt Strandbaden det ligger i Falsterbo i skåne län. Alla nior i hela vellinge kommun var bjudna, jag går på Ljungenskolan. Vi kom då ditt sjukt mkt folk. Sen fick jag reda på att en kille från Vellinge hade slagit ner en polare till mig. Den här killen som slog ner han hade med sig typ ett gäng på 17pers. vi från ljungenskolan,tångvalla,sandep lans skolan gick ut för att snacka med honom. han sa att han ville bara slå han fanns ingen andledning. Så blev det lugnt ett tag sen börja alla kolla på varandra och plötsligt springer en kille in i vårt lilla gäng och slår till en av oss, då bryter helvetet lös. Polis kommer Nattvandrare hela köret, den här killen som slog vår polare hade invandrarbakrund och var väldigt uppkäftig han hade bara kommit ditt för att slås, Nu är frågan är inte detta väldigt fjortis aktigt gjort av han och hans polare ? bara komma till SB för att slå en kille som sen leder till gäng slagge ? Och Polis !
Föregående tråd
Nästa tråd

129 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 129 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..