Jag undrar om det är någon som vet en sida som säljer ut begagnade eller bara gamla datorer. Skulle vara 1ghz klassen så man kan köra lite saker på den, men främst för studier.
Tack.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
MSN funkar, sitter på det nu. Negativt med Mac skulle väl vara att du ej kan spela med andra som använder PC, vilket är rätt många och förmodligen de flesta du har kontakt med.
Sedan har jag själv aldrig sett ett system från Macintosch där ett bra grafikkort finns med.
#5 Förmodligen, sa bara att jag aldrig hade sett något. Inte ens på deras hemsida. På vilken de förövrigt lanserade sin nyaste dator, dubbla 64-bitars CPUer och så vidare. Men GFXet sucked alot.
Well, många program är gjorda endast för windoze. Dock finns det många "kopior" av dessa program till tex Linux/X (KDE OSV). Har aldrig suttit på en mac själv men det är väl ett helt annat os det med om jag har fattat rätt. Tror nog att det finns några nördar som sitter och fixar så att du ändå skulle kunna ha någon form av MSN klient på en mac även om den officiella inte skulle funka. Själv kör jag med trillian på min windoze burk för jag hatar msn. puss
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
edit: om du MÅSTE ha en macintosh så kolla blocket.se
Sedan har jag själv aldrig sett ett system från Macintosch där ett bra grafikkort finns med.
Alla program fungerar vad jag vet, Word och photoshop behöver du inte vara orolig för och Msn fungerar garanterat! :)
#3 Finns självklart mac's med grymma graffikkort, tänk all redigering / bildhantering som händer i reklam/film-branschen!
t.ex om du ska göra en cs-film, gör det på en MAC! :D osv osv osv