1
Jag är dryg :(
Postat av JerkfiskarN den 24 November 2005, 22:08
40 kommentarer · 233 träffar
Sitter ofta att lovar mig själv att inte wajna eller vara katig när jag spelar CS.
Men tammefan alltid blir jag sur och grinig och börjar wajna på lilla minsta och när dom får ett fint HS tänker jag "jävla fuskare".
Dock brukar jag inte skriva att dom fuskar, för jag vet att jag oftast har fel. Fuskar dom så märks det ju menar jag :/
Men.. jag vill bli en snäll och omtyckt Cånter-Strajk spelare, så att säga^^
Hur ska jag gå tillväga? Kanske är en dum fråga eftersom det mesta hänger på mig själv.
Blir ni likadana kanske?:D
Hatar ju själv när annat folk klagar och annat shit, då borde ju jag bli lika hatad, och NEJ! Så vill jag inte ha det.
Dock om det är trevligt motstånd ( vilket inte är alls ofta :E )
så är det klart jag inte blir grinig o.s.v.
*Varför blir det alltid så mycke text när jag ska skriva nått? Mycket här ovan är säkert skit.. Får fan bli författare lr nått*
Pussen :/
Men tammefan alltid blir jag sur och grinig och börjar wajna på lilla minsta och när dom får ett fint HS tänker jag "jävla fuskare".
Dock brukar jag inte skriva att dom fuskar, för jag vet att jag oftast har fel. Fuskar dom så märks det ju menar jag :/
Men.. jag vill bli en snäll och omtyckt Cånter-Strajk spelare, så att säga^^
Hur ska jag gå tillväga? Kanske är en dum fråga eftersom det mesta hänger på mig själv.
Blir ni likadana kanske?:D
Hatar ju själv när annat folk klagar och annat shit, då borde ju jag bli lika hatad, och NEJ! Så vill jag inte ha det.
Dock om det är trevligt motstånd ( vilket inte är alls ofta :E )
så är det klart jag inte blir grinig o.s.v.
*Varför blir det alltid så mycke text när jag ska skriva nått? Mycket här ovan är säkert skit.. Får fan bli författare lr nått*
Pussen :/