Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Strömavbrott

Postat av Eskilajnen den 23 November 2005, 20:22
17 kommentarer · 249 träffar
Idag runt 4 tiden så satt jag och en polare och spelade dator. Och helt plötsligt så slocknade allt i lägenheten och datorn likaså (:P). Så kollade jag ut för att se vart det blev strömavbrott och så kollade jag långt åt vänster och det var svart i alla fönster, så kollade jag långt åt höger och där var det svart också. Sen gick jag och min kompis ut och det var svart över nästan hela Södermalm. Det var en ganska häftig känsla att det var kolsvart överallt.

För att skapa en vettig diskussion så undrar jag, var du inom området där det slocknade och vad gjorde du medans det var strömavbrott?

*EDIT* Jag menar såklart: "Vad gjorde ni innan det blev strömavbrott" Inte "Vad gjorde ni medans det var strömavbrott" dessutom så kan man kolla på film och använda datorn utan el i eluttaget eller hur? Bärbar DVD- spelare Bärbar dator osv osv...)

Vad gjorde du medans det var strömavbrott?

30 personer har röstat
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..