Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med virus!

Postat av Knut-Ragnar den 17 November 2005, 17:34
18 kommentarer · 139 träffar
HEJ! Nu äre så här att idag har jag fått ett VIRUS!
Det började med att det kom fram en ruta där det stog att norton antivirus har upptäckt ett virus! Viruset heter Trojan.Vundo och ligger i "C:WINDOWS system32 vtsqq.dll".
I rutan står det att det gick inte att laga filen. Men när man trycker på "Ok" så kommer det fram en likadan ruta igen och sen händer samma sak om man trycker där igen. Och nu har jag försökt med allting som jag kan. Virus sökt med Norton Antivirus men när man sökt klart och det står att man har hittat ett virus och sen så går det ej att ta bort. Jag har också försökt att gå in i den mappen som viruset ligger i och ta bort viruset men då står det att det gick ej ta bort filen eftersom att den andvänds av datorn. Har också laddat hem ett program från Nortons hemsida som det står ska kunna ta bort just DET viruset men förgäves det går inte! det står att den har tagit bort viruset från datorn men det kommer fram fortfarande samma ruta upp om man trycker "ok" och filen är kvar i mappen!

SNÄLLA FB:are HJÄLP mejj jag är desperat! Jag vill ha er hjälp ni kanske vet något program som kan ta bort trojanen? lr nånting vad somhelst plzz!

PS: Jag har försökt formatera om C men det går inte vet ej varför är väldigt konstigt :S!

HJÄÄÄÄÄLP!!!!! skiter i stavfel.

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..