1
- Inre känslor @ Fragbite -
Postat av KnasoN den 15 November 2005, 12:29
38 kommentarer · 59 träffar
Jahaja, någon annan än jag som börjat tröttna på alla trådar där folk berättar sina inre känslor och hur dom mår? Jag menar, _jag_ tycker det är fjolligt att ingen verkar förstå att detta är ett forum främst inriktat på E-världen m.m.
Detta är ett gaming-forum. Finns ju bättre forum att välja på om man vill berätta sånt, eller så kan man söka hjälp via psykolog eller något. (Syftar först och främst på de trådarna där folk psykiskt söker hjälp).
Störtlöjligt att berätta inre känslor till en dator tycker jag, men vad är era åsikter? lyft fram dom.
(OBS! Mina åsikter, inte dina eller fragbites, kom ihåg det!)
EDIT: #1 nej, inte som den här. Inre känslor handlar om hur jag mår psykiskt. Jag vill inte påstå att den här tråden avslöjar det.
Detta är ett gaming-forum. Finns ju bättre forum att välja på om man vill berätta sånt, eller så kan man söka hjälp via psykolog eller något. (Syftar först och främst på de trådarna där folk psykiskt söker hjälp).
Störtlöjligt att berätta inre känslor till en dator tycker jag, men vad är era åsikter? lyft fram dom.
(OBS! Mina åsikter, inte dina eller fragbites, kom ihåg det!)
EDIT: #1 nej, inte som den här. Inre känslor handlar om hur jag mår psykiskt. Jag vill inte påstå att den här tråden avslöjar det.