1
Barndomsserier
Postat av gromp den 14 November 2005, 20:43
61 kommentarer · 363 träffar
Var hemma oss min mormor och morfar i helgen, och så råkar jag hitta massa gamla inspelade band från tv1000 med mighty max på. Vet inte om någon mer en jag kommer ihåg den, jag var iallfal helt såld på den. Det handlar om en pojke som hittar en mösa i en staty och det visar sig att han med den kan frambringa portaler som tar honom till andra platser. För er som inte vet vad det är kanske det låter helt skum :D.
Detta var i allafal min favorit när jag var liten har ni någon gammal klassiker som ni kommer ihåg så berätta gärna om den, kommer ihåg en till goding vid namn "ketchup vampyrerna"
Känner ni dock till Mighty max så får ni gärna skriva vilket ert favorit avsnitt var :D. Mitt var iallfal det om vatten zombies som sa "ta mössan" "ta mössan" ^^
Sist men inte minst så vill jag gärna ha tips om vart man kan få tag på dessa klassiker :D
|Förlåt för stavfel|
Detta var i allafal min favorit när jag var liten har ni någon gammal klassiker som ni kommer ihåg så berätta gärna om den, kommer ihåg en till goding vid namn "ketchup vampyrerna"
Känner ni dock till Mighty max så får ni gärna skriva vilket ert favorit avsnitt var :D. Mitt var iallfal det om vatten zombies som sa "ta mössan" "ta mössan" ^^
Sist men inte minst så vill jag gärna ha tips om vart man kan få tag på dessa klassiker :D
|Förlåt för stavfel|