1
Ang. fettförbränning
Postat av beev den 14 November 2005, 16:49
57 kommentarer · 283 träffar
Det är så att jag undrar över lite saker, och vill gärna ha tips, hjälp etc :) Jag är ca 1,85m och väger knappt 85kg. Mäter man det med sådana sketna bmigrejer så klassas jag som överviktig. Hursomhelst är jag ganska vältränad, hållit på med 2 sporter så länge det går. Är 16 år nu. Jag har en hyffsad kropp. Det enda som bekymrar mig är att jag har en del fett, inte speciellt mkt, men ändå. Det skulle vara underbart att bli av med det så det som är under träder fram ;o
Hursomhelst. Just nu försöker jag att äta bra, och inte för mycket. Och jag tränar fotboll ett antal gånger i veckan. Utöver det, för att förbränna fett så cyklar jag i 30 min ett antal ggr i veckan. Jag ligger på en puls runt 150-170 när jag cyklar etc. Och jag undrar delvis hur effektivt det är, om det finns några EFFEKTIVARE metoder etc.
tack på förhand.
Hursomhelst. Just nu försöker jag att äta bra, och inte för mycket. Och jag tränar fotboll ett antal gånger i veckan. Utöver det, för att förbränna fett så cyklar jag i 30 min ett antal ggr i veckan. Jag ligger på en puls runt 150-170 när jag cyklar etc. Och jag undrar delvis hur effektivt det är, om det finns några EFFEKTIVARE metoder etc.
tack på förhand.