1
ohh gud vilket jobbigt problem!
Postat av zetoxr den 9 November 2005, 20:51
10 kommentarer · 194 träffar
Okej nu är det så här att jag snart slår sönder min dator om jag inte får fixat detta problem.
Så här är det: När jag startar min dator så ser jag min muspekare som vanligt o så där, men sen om jag loggar in på msn eller startar ventrilo eller nåt, så försvinner muspekaren, men jag kan röra sakerna på skrivbordet o så fast jag inte ser muspekaren, dvs en osynlig muspekare. Det här är så himmla jobbigt så jag vet inte vad.
Och nu ber jag er om hjälp!.
Det här har jag testat:
1:Bytt muss det blev samma sak
2:Byta usbport, fortfarande samma sak.
3:Kontrolerat mus
inställningarna blev samma sak.
4:tagit bort msn, gjorde ingen skillnad.
5: Kollat så att det inte är fel på den i enhets hanterarn.
Så nu ännu en gång ber jag er om hjälp!
EDIT: okej jag gick in o ändra att den skulle visa pekar spår, ( har aldrig haft på det förut, och nu funkar den. Men lite störande att det e pekarspår. Men jag ser iaf pekarN^.
FB-Crew kan lägga ner tråden nu
Så här är det: När jag startar min dator så ser jag min muspekare som vanligt o så där, men sen om jag loggar in på msn eller startar ventrilo eller nåt, så försvinner muspekaren, men jag kan röra sakerna på skrivbordet o så fast jag inte ser muspekaren, dvs en osynlig muspekare. Det här är så himmla jobbigt så jag vet inte vad.
Och nu ber jag er om hjälp!.
Det här har jag testat:
1:Bytt muss det blev samma sak
2:Byta usbport, fortfarande samma sak.
3:Kontrolerat mus
inställningarna blev samma sak.
4:tagit bort msn, gjorde ingen skillnad.
5: Kollat så att det inte är fel på den i enhets hanterarn.
Så nu ännu en gång ber jag er om hjälp!
EDIT: okej jag gick in o ändra att den skulle visa pekar spår, ( har aldrig haft på det förut, och nu funkar den. Men lite störande att det e pekarspår. Men jag ser iaf pekarN^.
FB-Crew kan lägga ner tråden nu