Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nyköpt wc3 till MAC

Postat av Tannhauser den 7 November 2005, 22:21
1 kommentarer · 21 träffar
Hollör

Hmm jag satt här och skulle installera mitt WC3 på min MAC,
men så funkar det inte(?), alltså när jag sätter in skivan i datorn så händer inget, så jag väljer att utforska skivan. Trycker på Setup.mpg(Den filen man trycker på i vanliga fall på PC om installern inte startar när man sätter in skivan i datorn). Men så startar inget program, bara kommer upp ett fönster och jag ska hitta något program att köra det i, men jag har letat, och letat, och letat men hittar inget.

Och det står på baksidan av skivan följande; Macintosh OS 9.0 or higher MAC OS X 10.1.3 or higher. Och det är så att jag har en MAC osx. Men vafan det borde funka? >.<
Det står på framsidan av fodralen också "PC/MAC CD-ROM".

jag måste också erkänna, jag har knappt sökt på google alls eller frågat i något wc3 forum, Fragbite är mycket snabbare dock väntar jag mig inte så många svar(eller seriösa), men skriv på medans jag försöker hitta problemet ^^
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..