1
Några som inte fattad meningen med klan?
Postat av ne0x. den 10 Februari 2004, 15:36
64 kommentarer · 258 träffar
jo jag är med i en klan då jag är cl..
nu är det så här att vi inte är nöjda med namnet så vi ska byta..
Jag tycker StupidGamers och våran vcl säger nej Arena-online..
Jag tycker så klart stupid eftersom det inte finns...
Han tycker arena eftersom hans brosa äger(tydligen) mig och tycker arena..
Och då börjar vi tjata och vi frågar massa andra alla svarade Stupid eller inget alls..
Då säger jag ok! Skapa du arena-online så skapar jag stupidgamers..
Alla i klanen gillar inte riktigt våran vcl.. vi hade honom för att han kunde fixa channel och hp (;D)
Så jag sa att dom andra gillar inte dig bara för att du lyssnar inte och har inge tp ((teamplay för dom som inte visste))..
Då säger han att tp har ingen betydelse alls..
Då tänker jag.. Han borde inte vara med i ngn klan överhuvud taget!
Jag kan ge exempel på grabbens tp..
På dd2 när vi är t.. står vi i t spawn och kollar igenom hålet där man ser om ngn ct springer över.. medansvi väntar och ser så tjatar han om att kom vi tar catwalk (han chansar bara och tar ngt som låter bra..) han har aldrig tänkt på att dela upp oss eller nått.. (kanske fragkåt) men iaf. nu har jag tröttnat på honom och skapat min egen klan med mina member utan honom!
:D
edit:jag menar ngn inte några på rubriken.. :)
nu är det så här att vi inte är nöjda med namnet så vi ska byta..
Jag tycker StupidGamers och våran vcl säger nej Arena-online..
Jag tycker så klart stupid eftersom det inte finns...
Han tycker arena eftersom hans brosa äger(tydligen) mig och tycker arena..
Och då börjar vi tjata och vi frågar massa andra alla svarade Stupid eller inget alls..
Då säger jag ok! Skapa du arena-online så skapar jag stupidgamers..
Alla i klanen gillar inte riktigt våran vcl.. vi hade honom för att han kunde fixa channel och hp (;D)
Så jag sa att dom andra gillar inte dig bara för att du lyssnar inte och har inge tp ((teamplay för dom som inte visste))..
Då säger han att tp har ingen betydelse alls..
Då tänker jag.. Han borde inte vara med i ngn klan överhuvud taget!
Jag kan ge exempel på grabbens tp..
På dd2 när vi är t.. står vi i t spawn och kollar igenom hålet där man ser om ngn ct springer över.. medansvi väntar och ser så tjatar han om att kom vi tar catwalk (han chansar bara och tar ngt som låter bra..) han har aldrig tänkt på att dela upp oss eller nått.. (kanske fragkåt) men iaf. nu har jag tröttnat på honom och skapat min egen klan med mina member utan honom!
:D
edit:jag menar ngn inte några på rubriken.. :)