Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sommarjobb och sommarskola.

Postat av faaaaaank9 den 9 Februari 2004, 10:25
24 kommentarer · 260 träffar
Hej! Jag går mediainriktad linje på SÄG i Karlstad, och vi håller nu på med ett projekt om skola och miljön i skolan osv. Jag har då valt att titta lite närmare på hur det ligger till med sommarjobb samt sommarskola. Min fråga är nu hur det är med sommarjobb i era kommuner och skolor, jag är intresserad av att veta hur ni har bemötts på era sommarjobb och hur ni tyckte det var, har ni någon intressant historia om hur det var på erat jobb så får ni gärna dela med er. Om det är någon som fixat sommarjobb på egen hand får ni gärna berätta hur ni gjorde och kanske ge lite tips om vad man ska tänka på osv.

Sen är jag väldigt intresserad av att veta om det är någon här som har vart på sommarskola och varför. Jag vill också gärna veta hur de hjälpte er eller varför det inte hjälpte osv.

Jag vet att det kanske är fel ställe att fråga om det här och att jag kanske inte får så seriösa svar, men jag ger det ett försök. Om ni kunde ge mig seriösa och konkreta svar så skulle det hjälpa mig otroligt mycket och jag skulle bli mycket tacksam :) För detta är ett väldigt stort projekt på våran skola.

Tack för ni tar er tid att läsa! :)

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..