Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Självmord , fegt?

Postat av KHEEJS den 29 Oktober 2005, 09:55
159 kommentarer · 260 träffar
Hej !

Man har ju sett att någon skriver att dom funderar på självmord osv.

Men , då får dom 10 kommentarer som säger "#32 självmord är f*n det fegaste som finns" , "#32 Det är dett prob inte mitt" och liknande saker .

Vill bara säga att om man har det så jobbigt att man funderar på självmord vill man inte veta att dom andra 9/10 personerna tycker det är skit fegt att fly genom livet med självmord.

Jag uppmanar er som har det jobbigt inte att begå självmord , det mästa går att lösa på andra sätt!

Men ni som skriver att det är fegt , inte ert problem och blir arga för att någon säger att hon/han funderar på att begå självmord , undrar bara vad ni tänker på?

Till sist undrar jag om du tycker det är fegt att ta självmord?

Oj , tack för ni påminde mig om att det heter begå självmord inte ta självmord.

Ta livet av sig

Begå självmord

#49 har inga tankar alls på att begå självmord , själv tycker jag inte det är fegt , kanske lite ego , men du bör ju läsa innan du skriver din kommentar , titta i en tråd där någon säger att dom funderar på självmord , se hur många som skriver att det är fegt ,det är det jag vill få fram , vad alla på FB igentligen tycker.

Fegt att ta självmord?

806 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

159 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 159 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..