Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Oldschool-spelare, finns dom kvar?

Postat av Trikk den 6 Februari 2004, 21:59
112 kommentarer · 262 träffar
Jag ska starta upp en klan med en polare. Vi har båda spelat CS sen dagarna med silencer och scope på Colten. Nu är det så att vi söker en speciell sorts spelare till klanen. Oldschoolspelare som har CS i blodet och spelar för utmaningen, inte resultatet. Rätt inställning för att spela i en klan utan seriösa mål (med det är det inte sagt att vi inte tänker spela seriöst, bara att vi inte förväntar oss pallplats på CPL imorrn) krävs.

Jag är osäker på om denna sorts spelare finns kvar, eller om alla skrikiga fjortisar har utrotat den gamle hederlige CS-nörden.

Iallafall, Finken, som jag startar klanen med, ligger för närvarande i lumpen och kan därför bara spela helger, men jag kan spela på veckodagarna då skolan tillåter. Vi tänker också ta in nog många spelare för att kunna köra när vi känner för det (alltså blir det ingen 5-spelare-klan med 3 olika dygnsrytmer).

Alla som är intresserade kan ju spamma mig lite på Q-net eller skicka några meddelanden här på Fragbite. Alla andra kan ju diskutera hur mycket bättre ni som spelat i en vecka är än oss och/eller hur mycket glass ni kan äta i en tugga.

112 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 112 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..