Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hajime no ippo !

Postat av hORMAMMADÄNGARE den 19 Oktober 2005, 21:14
17 kommentarer · 163 träffar
Tja !

Jag är en utav många Hajime No Ippo älskare det är den bästa animé imo som gjorts :)

Men jag undrar för nu är det så att jag har sett till avsnitt 76 och jag ska se de två filmerna som jag vet har släppts men jag undrar ifall de fortsätter med serien överhuvudtaget?

Vad är deras officiella hemsida?

Ifall de har slutat med serien och inte har pengar skulle jag gärna vilja veta någon sida där man kan donera till de som gör "Hajime No Ippo" ja ska inte ge särskilt mkt men kommer göra lite reklam så att de kanske så småningom med mycket doneringar börjar förhoppningsvis fortsätta med denna serie, IFALL de har slutat ( ? )

Men vet någon ifall de har slutat till 76 och de två filmerna?

Ni som kanske tittar på högst en eller två animé serier och har tröttnat eller inte orkar vänta t ex en vecka kan ladda ner "Hajime No Ippo" som omväxling. För mig skulle jag först titta på det som omväxling men fastnade för det direkt!

Hajime No Ippo
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..