Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MTV cencurerar lite fel?

Postat av neepsweeper den 16 Oktober 2005, 01:09
18 kommentarer · 179 träffar
Jag kollade på mtv tidigare, och såg nåt program som hette "I want a famous face" eller något dylikt.

Någon tjej visar typ "Jag vill göra om mina bröst" och drar fram dem. Cencurerat, jag men visst, fullt förståeligt och inte mig emot.
Men sen visar dom från själva operationen hur de verkligen.. tja, ser verkligen ut som att de trycker in en stålpinne i brudens bröst och typ juckar den mot brösten in och ut (antaglien för att få silikonet på plats), men vafan! Bröstvårtorna var cencurerade, men inge det stora hålet där de stog och vansinnigt mosade in en pinnjävel!

Sedan fick man se hur den skar upp näsan, läpparna, magen, öronen på tjejen för att hon skulle se ut som nån popkändis, inte cencurerat.

Det var ju typ som att kolla på en faces of death -film i bra kvalitet osv.

Kan tillägga att detta var runt kl. 18:00.. då barn fortfarande är vakna och kan se skiten.

Min fråga:
Varför cencurera ett par pattar när de visar öppna magar och sönderskurna öron?
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..