Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn startar av sig själv...

Postat av brandtDAFJANT den 11 Oktober 2005, 22:22
22 kommentarer · 47 träffar
Har ett litet problem!

Min dator startar alltid om sig själv efter att jag stängt av den!
Köpte min dator för 3 månader sen och problemet uppstod redan efter att jag stängt av datorn för första gången!
Tiden har gått och tänkte att problemet kanske skulle försvinna av sig själv(lol)!
Men nu sitter jag här i dag med en dator som envisas med att starta om så fort jag stängt av den och det är ändå rätt så jobbigt att dra ur sladden varje gång dator jäveln ska vara avstängd. Det blev en lång mening^^.

Har sökt i forumet och på google men inte hittat någon info som hjälper mig med detta! Eftersom problemet fanns när datorn var helt ny! Innan den var uppkopplad till internet har jag svårt att tro att det är nån form av virus som t. ex sasser...
Datorn är av modellen Advent T2 series.
Undrar nu om någon har ett vettigt svar som kan hjälpa mig!
Är hemskt ledsen om det är dålig svenska och en massa stavfel men jag har inte sovit på väldigt länge så jag har inte orkat läsa igenom texten!
Och till er som tänker skriva "formatera om datorn" kan jag säga att jag bara kommer formatera den om det är ÄNDA utvägen.
Puss...
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..