1
fördommar!
Postat av Highness! den 10 Oktober 2005, 15:35
148 kommentarer · 155 träffar
Nu är jag så pissed på alla dom som dömmer andra människor.
orkar inte detta längre, och måste få detta ur mig, på nått sätt.
när försvann talespråken Alla är lika mycket värda, döm inte hunden efter håren,och behandla andra som du själv vill bli behandlad?
Till er som tycker som jag, hur ska vi göra för att få bort alla fördommar?
Hur får man dom som dömmer att tänka på ett annat sätt?
Jag har blivit dömd många gånger pga jag tex. lyssnar mycket på hiphop. folk tar för givet att jag sysslar med droger osv.
absolut inget fel på dom som tar det, men jag vet att dom som dömmer mig, tar upp detta på ett dåligt sätt. typ skriver/skriker jävla knarkare m.m.
dom som har det värst är invandrarna i detta land.
som blir svartmålade för allt.
snälla ge mig förslag på hur man ska göra för att ta död på dessa fördomar så kan vi kämpa tillsammans =)
/vill leva i ett bra land där alla är lika mycket värda!
orkar inte detta längre, och måste få detta ur mig, på nått sätt.
när försvann talespråken Alla är lika mycket värda, döm inte hunden efter håren,och behandla andra som du själv vill bli behandlad?
Till er som tycker som jag, hur ska vi göra för att få bort alla fördommar?
Hur får man dom som dömmer att tänka på ett annat sätt?
Jag har blivit dömd många gånger pga jag tex. lyssnar mycket på hiphop. folk tar för givet att jag sysslar med droger osv.
absolut inget fel på dom som tar det, men jag vet att dom som dömmer mig, tar upp detta på ett dåligt sätt. typ skriver/skriker jävla knarkare m.m.
dom som har det värst är invandrarna i detta land.
som blir svartmålade för allt.
snälla ge mig förslag på hur man ska göra för att ta död på dessa fördomar så kan vi kämpa tillsammans =)
/vill leva i ett bra land där alla är lika mycket värda!