Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Feministiskt initiativ!

Postat av Baubaurau den 7 Oktober 2005, 18:54
22 kommentarer · 42 träffar
varför får feministiskt initiativ ta så jävla mycket skit i media?
börjar bli trött på alla dessa våldtäkter och förnedringar som händer vardagligen, varför inte attackera dessa istället för att hota de som vill ta itu med problemet?

visst rosenberg är lesbisk men annars är det väl ett tänkbart parti att rösta på när allt annat är skit. vill ha ett socialit samhälle, skulle aldrig kunna tänka mig att leva enbart för att tjäna pengar så jag är lite besviken på moderaterna när flera är sugna på ett maktskifte men de snackar enbart om världen som om vi människor finns för att tjäna pengar som egentligen är helt obetydelselöst.

För er som inte vet är tiina rosenberg utbildad forskare men är ingen överklassare utan känner själv igen sig från förorten med bland annat ebba grön och latin kings, hon om någon borde väl sätta människan framför makthavare som bara fokuserar på pengar.

känner ni någon som blivit våldtagen eller umgås med personer med sjuka nedlåtande tankar om tjejer tror jag även ni skulle vilja få ett slut på detta som skämmer ut oss riktiga pojkar.

så är Feministpartier bra för att öppna en en debatt eller kanske till och med för att få en platts i riksdagen?

partajja lugnt :E
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..