Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Säljer ett 6800LE

Postat av oss1e[NS] den 21 September 2005, 23:36
6 kommentarer · 205 träffar
Hejsan.

Jag har som sagt i en tidgare tråd vunnit ett helt nytt ASUS radeon X800XL på en frågetävling här på fragbite. Därmed ska jag nu sälja mitt gamla leadtek 6800LE som är ca 6 månader gammlat.

Det enda jag gjort med koret är att ha låst upp piplines. vart dock inget topresultat utan fick 8/6 (missnöjd). har dock inte testat att voltmodda kortet som kan göra att det funkar att få upp fler. Har heller inte testat andra drivrutiner.

Det medföljer en NVA silencer (6800), som är ca 2 månader gammalt och som sänkte temperaturen med 10-12 grader i idle, och 8 grader när den arbetar. obs att fläkten är väldigt tyst.

nypriset då var 2100:- och kan tänka mig ett pris runt 1200:- för kortet med kylningen. Priset kan ej diskuteras.

Är ni intresserad skriver ni ett pm. noterar ej några bud i tråden. skippa alla onödiga kommentarer tack. det finns nämligen en köp & sälj kategori.

Ber om ursäkt för alla eventuella grammatiska felstavningar mm.

/Aveenger
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..