Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gamers ready to fall ?

Postat av chrilly den 19 September 2005, 15:22
27 kommentarer · 77 träffar
Är gamers redo att falla . ? det är nog en fråga vi alla borde ställa oss själva, de verkar bara va kaos för de mesta.

Poliserna på gamers borde avsättas, de borde vara mer seriösa poliser. som borde lyssna på båda parterna, och inte banna lite hej vllt, om nån bara skriver . aa han cheatar, lr t.ex är afk lr råkar ha 20 - 0 i stats för alla andra råkar vara avundsjuka för dom inte är bättre själva, så tar dom print skickar till en polis så kontaktar dom personen och säger, BAN DU CHEATAR DU ÄR AFK, osv. Istället för att banna folk hej vilt borde ni ju lyssna på båda parterna. Minsta åldern för att få bli polis bör vara 18. så de blir lite mera seriöst. och de här systemet med !abuse är ju bara att kasta åt helvete. och jag hoppas att den här tråden kommer få vara kvar för på gamers.nu " forum " så tar dom ju bort så fort man skriver nånting negativt och så bannar " poliserna " än hej vilt. seröst folk som väntat i över ett halvår på att få sitt pris, det finns i princip ingenting som fungerar längre.och de här med att man får skriva vad man vill i övrigt ser ja att folk påpekar, de är piss jag vart minsann bannad för ja skrev en nåt i övrigt ingenting dåligt :S men sen får jag bannen hur so mhelst. dom skrev att " man inte ska skriva så i forumet att de inte är till för de. mitt sista ord till poliserna ni vet vilka ni är . JÄVLA MAKTMISSBRUKARE " / m.v.h en gamers lirare
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar