Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator hjälp!

Postat av Kixfox den 10 September 2005, 06:56
2 kommentarer · 110 träffar
Hallå!

En dag då jag installerade nyaste Winamp så försvann ljudet jätte lätt!

Ljudet har försvunnit förut med gamla winamp (5.094) då jag har det på och öppnar ett krävande program, men inte ofta! Och då kunde jag oftast starta om Winamp.

Men nu med 5.1 så skulle jag logga in och ut för att få tillbaka ljudet, och då startades datorn om!

Andra gången ljudet försvann så startades datorn om igen även fast jag bara tröck på "Logga ut användare", och sen kom en ruta upp (en likadan ruta som om nåt program använt en förbjuden åtgärder) och det stor "Datorn har återställts efter ett allvarligt fel!"

Jag vet att Windows oftast är lite mytoman då den skriver "allvarligt", men iallafall så trodde jag att 5.1 inte var bra för min dator.. så jag installerade 5.094 igen!

5.094 fungerade bra tills ljudet försvann en gång!
Och denna gång funkade det inte att starta om Winamp, så jag loggade in och ut... MEN DATORN startades om.

Och idag, 06:50, så kom ett sånt där meddelande upp också!

Är det någon som vet om detta meddelande kan vara über-mega-super-farligt?

Min dator brukar vanligtvis inte ha problem med saker, den har varit pålitlig!

Tack i förhand,
Kixfox.

PS. Inga oseriösa svar är ni snälla.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..