Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstigt med nätet!

Postat av eNwi den 9 September 2005, 16:17
2 kommentarer · 32 träffar
Hej, nu är det så att det har blivit nåt cp med mitt internet. Jag har en DI-604 router och jag har haft den i typ 2 månader. Allting har funkat bra men nu för typ två dar sen har allting cp:at sig. Jag har tre datorer hemma och nu är det så att det funkar bara att koppla in på Port 1, men inte dom andra tre. Men det har förut funkat att koppla in på dom andra. Jag har formaterat alla datorer och restartat om routern. Men det blit samma sak. Och jag tänkte att det är kanske routern, men sen tog jag tillbaks den andra som jag har haft förut. Men det blir det samma sak igen att det går bara att koppla in på Port 1 för dom andra vill internet inte funka. Då tänkte jag att det är kanske fel på nätverks sladdarna men det spelar ingen roll för om man kopplar in vilken sladd som helst på Port 1 så funkar det, men inte på dom andra. Så frågan är, är det nån som fattar nu vad jag har sagt och vet någon vad problemet ligger?

PS: Ursäkta för stavningen.

Edit: Jag har fixat det nu, det var DI-604 som var sönder. Ska skicka in den och få en ny.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar