Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Zlatan

Postat av Ali_Karimi_jr den 9 September 2005, 13:39
172 kommentarer · 878 träffar
Hej alla vill skriva en tråd om zlatan och alla som tycker han e bäst i världen och att han e svensk för han är duktig så i allt om svenskar

Är en invandrare som bor i sverige är kriminell så är en invadrare som förtjänar utvisning(i svenskarnas ögon d flästa inte alla)

och så har vi andra exemplet. zlatan som e GRYM i fotboll och gör sverige till en farlig fotbolls nation som dom är idag.

hade zlatan stannat i rosengård och inte blivit fotbollsproffs så hade han snattat från en affär så hade ni sakt "han förtjännar utvisning och 30år fängelse" aa men nu då han bidrar otroligt mycket till fotboll sverige så har ni överseende med att han bott i rosengård och hängt me andra kriminella.

och här har ni "Nära nobba landslaget
Zlatan ville spela för Bosnien istället: "Det vore super..."

Han är inte svensk, Jag ser han inte som svensk MEN svenskar ser han som svensk och varför? jo han är bra på fotboll..

jag vill med denna tråd inte säga att ALLA svenskar säger så men väldigt många på detta forum

finns liknande fall tex. euro vision song contest då helena pap....(:D) vann så var hon svensk hade hon felorat hade hon inte vart bra till nått och då hade det säkert blivit "men hon e ju inte ens svensk" på många håll och nu då hon vann tog svenskarna mycket creds för att hon bott i gbg hela sitt liv..(hon har mycket att tacka många svenskar för sin song karriär men hon kunde lika gärna blivit popstjärna i grekland)

Det var allt och vet att jag kmr få skit men vill säga sanningen .. kommentera mycket och förlåt för stavfel (ska inte hitta på ursäkter som alla andra) JAG ÄR INTE MVG-BARN nr1(inte ig för den delen häller :D)
Föregående tråd

172 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 172 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..