Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Irriterande Kniv Skribenter!!??

Postat av sHetona den 4 September 2005, 16:47
5 kommentarer · 264 träffar
Nått som gör mig sjukt irriterad ar...
Man sitter å kollar nån höjdar match på hltv. å sen Vipps så blir en "top" spelare knivad. man tar för skojj skull å tabbar ut å går in på fragbite. 100 nya forumtrådar om att han å han blev knivad. Det är ju helt sjukt!! Har inte folk nå vettigare för sig än att informera hela världen om att HAN med stort H blev knivad?? Det är väl inte hela världen?? Varför inte ta kontakt med alla världens tidningar å tv bolag när dom väl håller på. Kanske nån i Afrika vill veta att HAN har blitt knivad. Mycket intressant.! Helt onödiga trådar å dom gör en verkligen irriterad. Huvva! Låt det bara gå förbi. Vem bryr sig..själv skrattar dom bara gott å det å sen inge mer. Jag kan lova att alla "top" spelare har blitt knivade mer än en gång. Så snälla sluta lägga upp 100 trådar varje gång nån blir knivad..ni ödslar bara bort massa tid å gör nog mer än MIG irriterad!!
Take care!!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..