Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Ad
Philips OneBlade
1

Krav brev till rektor :)

Postat av Baskamakara.Swe den 30 Augusti 2005, 19:50
188 kommentarer · 790 träffar
Hej
Jag går nu 3-ring på gymnasiet, och nu är det så att i våran cafeteria så finns det EN tv, med några högtalare utspridda i alla hörn. Och nu är det så att på denna på TV:n så är det MTV på HELA TIDEN.
Jag respekterar fullt att folk gillar den musiken som spelas där, men det gör inte jag och det gör inte dom flesta av mina klasskamrater.
Men det finns en grupp, som består utav ca 10 st (ursäkta uttrycket) turkar som verkligen gillar denna musiken som spelas på MTV. Men det är i stort sett bara som gillar det. Och dom har en förmåga att hela tiden som dom är där (väldigt ofta :)) höja volymen till max. Och när man själv är där (vilket också är rätt ofta:)) så går man nästan alltid därifrån med huvudvärk, visst ni tycker säkert att man kan hänga nån annan stans men sanníngen är den att det e bara där man kan hänga i stort sett, där finns tidningar o man kan handla osv.
Lärarna är i stort sett aldrig i cafeterian så dom märker inte av detta och dom lyssnar inte särsklit mycke på våra klagomål.
Ni kanske tycker att det bara är att gå fram o sänka volymen? Vore skönt om det vore så men då blir dom rätt så otrevliga. och vi vill inte ha massa trubbel.
Nu är det så att jag hade tänkt att skriva ett litet brev till rektorn,
Vad tycker ni att jag ska ta med i brevet?
JAg vill vara vänlig men bestämd, vad tror ni är en bra grej att ha med?

// Anders
Föregående tråd
Ad
Philips OneBlade

188 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 188 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..