Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DJ Playboy ﻻ Change the f*cking c

Postat av pLayboy-_^ den 30 Augusti 2005, 16:11
106 kommentarer · 74 träffar
Nu va det ett tag sen jag la upp några remixer till er trance fantaster och till alla andra här på fragbiteforumet.
Största anledningen till det är att jag har haft väldigt mycket att göra på sistonde så det har inte blivit så många remixer gjorda, men efter att ha letat lite efter halv gjorda projekt så har jag nu fått ihop några sköna remixer.

Första låten ut är
DJ Playboy - change the f ucking channel
Va till en början ett projekt som va tänk att få det att låta lite som man zappar runt efter kanaler på radion eller tvn, remixen är dock inte fullständigt klar, behövs jobbas lite mer på beatmixningen ect ect men eftersom jag just nu inte har energin att göra det så tänkte jag släppa den iaf.

Hur som helst kan ni tanka den sköna mix här:
ftp://djplayboy:hej@djplayboy. zapto.org/DJ%20Playboy%20-%20c hange%20the%20fucking%20channe l.mp3
eller här
http://hem.bredband.net/b13013 2/DJ%20Playboy%20-%20change%20 the%20fucking%20channel.mp3

Andra låten är en scooter remix som jag gjorde till en av mina polare på beställning då han är ett stort Scooter fan.

ftp://djplayboy:hej@djplayboy. zapto.org/DJ%20Playboy%20vs%20 SCOOTER.mp3

Sista mixen jag har att bjuda på hittade jag långt inne bland bort glömda mappar, är igentligen ingen jätte bra remix som funkar på dan golvet men tyckte den va ganska rolig iaf.

ftp://djplayboy:hej@djplayboy. zapto.org/DJ%20Playboy%20-%20W alking%20In%20Memphis.mp3

Hoppas ni gillar låtarna, så ska jag skärpa till mig och trycka ut några flera nu i framtiden.

OBS vissa som har telia adsl kan tanka väldigt segt på ftperna ibland så då råder jag er att tanka "change the fucking channel" från andra ftpn och vänta med dom andra tills det lugnat ner sig.

Over and out DJ Playboy ﻻ
Föregående tråd
Nästa tråd

106 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 106 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..