Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hund Micro

Postat av FakeNicker den 30 Augusti 2005, 10:30
28 kommentarer · 4 285 träffar
Kom precis på en sak som ja hört tidigare. vet dock ej vars ifrån Men det var så att en gammal kvinna i england hadde varit ute med sin hund. och som vanligt så hadde det regnat och när dem väl kom hem så tyckte hon att hunden var ruskigt blöt. och ville torka den fort som möjligt. och då av alla ideer så stoppade hon sin lilla hund i micron på högsta värmen i några min. och hunden dog.

Kvinnan stämde företaget på en massa pengar och vann till sin fördel i en rättegång. Anledningen var att hon sa att det inte fanns nå varningstext att man inte får sätta hundar i micro.

Vad jag nu tycker att ni ska diskutera är vad tycker ni om dagens rättsystem. Och om ni tycker att den är dålig så förklara gärna. och vise versa.

Vet att min svenska inte är perfekt, men det går att läsa så ni behöver inte klaga på min stavning :).

Edit: Kom o tänka nu i samma veva att det var en kille i usa som stämde Mcdonalds för att han blev fet av maten. han åt där rätt ofta. och han stämde dem då för att det inte fanns en varningstext som varnade för att man kunde bli fet av maten. Och nu tänker man "nej han kan inte ha vunnit de dära" men så fel man hadde han vann i rättsalen och fick en saftig summa. Om ni vet några fler sjuka exempel så får ni gärna posta dem.

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..