Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ingen kan snacka svenska

Postat av Hollowind den 25 Augusti 2005, 18:14
138 kommentarer · 91 träffar
Tjo

Är det bara jag som stör mig nåt otroligt på vanliga svenskar som skriver och pratar som krattor? Särskrivningen, åsyftningsfelen och felstaverierna svämmar snart över. Tittar man runt i 2 minuter på fragbite ser man massor av dumma skriverier som "vt ni inte vem ja menar. hatar han juu" eller "vart ska man köpa ny head set eller?" Fler exempel kan ges utan svårighet. Visst jag kan acceptera att alla inte har MVG i svenska, men man ser väl åtminstone att det ser fel ut att skriva "skolav slutning" eller "moder kort". Fundera bara på hur det uttalas så förstår ni hur ni bör skriva det. Ta detta hur ni vill, men jag orkar inte se allt skit på fragbite, men tyvärr måste jag, då det knappt finns någon annan vettig sida om counter-strike. Gamers.nu är ju särskrivarnas mekka (resten är bra dock). Usch

www.skrivihop.com - RIP
Föregående tråd
Nästa tråd

138 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 138 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..