Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Musmattor!

Postat av Blafa den 19 Augusti 2005, 15:49
25 kommentarer · 71 träffar
Hej !

Jag ska köpa en musmatta som enbart är tänk till spel (FPS)
Det finns så många olika att välja på att måste ha tips på någon bra matta.

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för material ens, innan har jag använt musmattor av tyg men nu är jag osäker, men jag gillar inte mattor av metall som inte har någon belägning eller glasmusmattor, tex icepad.

I CS spelar jag med 3-5 i sensitivity

Musmattan måste finnas på denna sidan http://www.caseking.de/shop/ca talog...Path=31_111_461 , en tysk moddning sida som fraktar till sverige för en billigpeng.. super sida som har en massa saker som de svenska butikena inte har, billigt är det också!

musmattan kan också i undantags fall finnas på gtek eller komplett, min kompis ska beställa saker därifrån

Vill ni veta mer så fråga.. jag hoppas det kan finnas någon som kan hjälpa mig lite med att hitta en som passar mig.. och bara så ni vet, jag vill inte ha en glowpad då jag ska gjöra en själv.. men andra coola, unika mattor vill jag gjärna ha :P

Tack / Johan

[Edit] Det som är mest hype just nu är en Q-pad
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..