Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Telia fryslagg?

Postat av Glarre den 18 Augusti 2005, 19:49
13 kommentarer · 282 träffar
Hej!

Nu i ca en vecka har jag haft fryslagg när jag spelat pcws/public osv, och vart väldigt överraskad eftersom jag aldrig haft problem med sådant tidigare.

Detta problem uppstår endast på internet, för på lan server kan jag köra precis som vanligt utan fryslagg (så det bör inte vara virus?). Ju sämre servrarna är desto längre och intensivare blir fryslagget.

Pingen höjs, och min ms höjs, och det här händer ibland i ca 1-2s vanligtvis, men ibland kan det hänga sig 3-4s, och det är väldigt jobbigt under matcher då man kan ha otur och få det där under en viktig situation.

Jag skyddar mig med Zonealarm pro och windowsbrandvägg, har helt korrekta rates (rate 20000, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.01) har testat olika configs, men det är inte problemet :/

Har även hört att felet kan ligga i iexplorer, men har sedan länge blockerat den med zonealarm och tagit bort ur autostart.

Är det telia som börjat strula (haft bredbandet ca 3år, Telia 0.5mbit) eller är det något annat fel?
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..