Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stort msn virus.

Postat av sobsob den 12 Augusti 2005, 22:37
20 kommentarer · 97 träffar
Gokväll.

Här om dagen så höll jag på med cs film men sen så helt plötsligt så kommer den gamlaste msn upp och loggar in där sen kommer det upp en ruta där det står "Download msn 9.0 Beta now! ;D" jag gjorde det inte eftersom att jag blev lite mistänksam som den dära smilen ";D"
Jag startade internet, skulle in på lunar. Men då kommer det ett stort brus ljud upp i hörlurarna så kommer rutan upp igen.

T.o.m när jag startar vegas så kommer rutan upp där också kommer det upp texten "Download msn 9.0 Beta :P" på VEGAS 5.0! Hur kan textex komma in dit på ett offline program rakt in till Vegas video 5.0 programet.
Fixade mina scener så helt blev det nått cp. så kom brus ljuded upp, sen kom texten upp, (Download msn 9.0 Beta NOW! :D)

Jag har virus scannat datorn 2 gånger och massa live update m.m.
Någon som har fått något liknande? Sen fick jag också 5-10 trojaner rakt in i en mapp, men när jag kollade i mappen så fanns inget där. Inte en enda fil!

Hela datorn segas ner, kan inte logga in ibland datorn bara hakar upp sig :S
Jag har kört dom flesta virus scan programen, updates m.m. hittar inte viruset någon stans!

Jag vet inte vad som pågår här just nu :S

:- Någon som har fått nått liknande?
:- Någon som vet vad jag ska göra?
:- Har redan formaterat 2gnr 1 vecka sen.
Frågan är; VAD ÄR FELET??
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..