Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Antipiratbyrån - metoder

Postat av Spreckarmaskinen den 10 Augusti 2005, 18:18
30 kommentarer · 205 träffar
Undrar bara hur de arbetar för att ta fast brottslingar.

Jag har hört att de tar folk som laddar ned eller delar ut olagliga filer och "det ända sättet" jag vet man kan göra det på är ju via fildelningsprogram!

Och det är det jag undrar hur de får tag på folk i de programmen?

Om man tänker DC++ så måste de typ vara inne på någon hub och tanka ner ens filelist för att se vad man sharar.
Då kommer luriga tankar upp:
- För att komma in på hubarna måste man ju shara. INGEN som inte sharar någonting olagligt har möjlighet att komma in på en stor hub. Hur vanligt är det att man sharar typ 60 gig word-document?

Aja, men om nu anti-gubben lyckas komma in på huben och tankat en go filelist och så ser han att någon har en fil som heter nåt dumt. För att veta om det är en riktig och olaglig fil så måste han väl tanka och kolla? Och isåfall är ju han "dum".

Och likadant är det väl med torrents? Typ att de tankar nån torrent o sen haffar leacharna eller vad det heter?

Eller så är jag helt borta o fattar ingenting.
Btw morfar råka få hem kazaa o tanka en gammal goding och fick böter på 10 000
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..