Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kompis problem...

Postat av xcpt^ den 6 Augusti 2005, 20:23
30 kommentarer · 14 träffar
Hej. Jag har en kompis som heter Andreas. Och vi har varit kompisar sen 6 år, iaf känt varann. Men Andreas är lite speciell. Han är inte särskilt rolig att vara med och när man är med honom så bara hänger vi vid hans dator(jätte "kul") Men det värsta är att han tar kontakt med mig varje dag och vill att jag ska komma hem till honom, för han har inga andra kompisar. Och det är ganska jobbigt att vara med honom 24/7. När jag vill vara med andra kompisar så ska han jämt vara med och han fattar han inte att jag vill vara med andra kompisar oxå. Och mina kompisar tycker detta är jobbigt.

Och jag är rädd för hur kan kommer ta det om jag säger hela sanningen att jag inte vill vara med honom. Han kommer bli väldigt ledsen, arg och sårad. Jag vågar helt enkelt inte säga att jag inte tycker om honom, för han kommer som sagt bli väldigt arg på mig. Han värkar inte fatta att jag tycker det är tråkigt när jag är med honom. Hur ska jag göra för att inte behöva vara med honom jämt? Väldigt tacksam för smarta svar, och säg inte att jag ska säga till honom att jag inte tycker om honom, för han kommer som sagt ta det på ett dåligt sätt och få typ ett raseri utbrott.
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..