Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ventrilo "Radio"

Postat av fedekugen^^^^^^ den 1 Augusti 2005, 04:37
78 kommentarer · 226 träffar
Efter ett långt uppehåll nu under hösten har jag nu igen startat upp 'Radiosevs'.

Innan jag upphörde så fanns det runt 20 idlare i kanalen (nej, jag försöker inte skryta, om man nu kan skryta med 20 idlare, så ni kan ju skippa kommentarer som "WOOW 20 idlare!!!ettettett")

Och det var många som var inne och lyssnade, och som ni kan se på kommentarerna nedanför så är det många av dom som är nöjda!

Server körs för gamla vent (2.1.0).

Jag spelar nästan alla önskningar som kommer in, och om det inte kommer in någon så sätter jag den bara på shuffle, så då kan det bli precis vad som helst!

Ja, som rubriken antyder så kom jag alltså på för ett tag sen att istället för att ha ljudet ut på mikrofon kan man ändra detta till "What you here" så att ni hör allt som jag hör i mina hörlurar. (ja, jag vet att jag inte var den första som kom på detta och jag vet att det använts förut!)

Så jag gick helt enkelt in på en ventrilo och testade lite, och har nu kommit fram till en bra ljudnivå med lika bra kvalite på ljudet som jag hör det!

Så om ni vill lyssna på lite musik eller få din egen låt spelad så kom då in på vent server: vt1.freevt.net Port: 4923

Om ni vill önska er en låt som kom in i #Radiosevs

Och snälla, är ni ute efter att störa kan ni vara snälla att välja en annan server, ni kommer ändå bli bannade direkt!

Välkommna!
Föregående tråd
Nästa tråd

78 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 78 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..