|\\| u var det så att jag gjorde en helt ny config. Dum som jag var (är?) så hade jag för bråttom, så jag brydde mig inte om att spara. Nu hackar mitt cs när jag lirar. Jag hackar inte på en server som jag pingar +/- 10. Men jag föredrar en annan, som inte brukar hacka på, som jag pingar 30-50.
|\\| aturligtvis snackar jag om public servar. Men det hackar även på praccs. Det hackar och flyter på dåligt. Förut (förra configen) så trots att jag hade 40 i ping så flöt spelet på riktigt bra. Nu är det helt äckligt!!
|) et är lite småskillnader i configen som ni förstår, te x snyggat till smokes och dekaler. Men tror inte det ska ha så stor betydelse eftersom jag inte har fps drop. Ligger hela tiden stabilt på 85, förutom om det är 5-10 units och en eller två smokes. Choke är alltid på noll. Så jag tror det är nått som man ska skriva in i configen eller ändra i konsolen. Så jag vänder mig till er! Vet ni vad som kan var felet?
Mina Rates m.m.
fps_max 101
cl_weather 0
updaterate 101
rate 25000
cmd_rate 101
Har alltid haft så, och det har flytit på bra, dock ej idag.
Så det måste vara något annat kommando.
Annars kan ni sicka en länk till en fps och rate config så får jag prova med den.
Det kan redan finnas sådna här trådar men det brukar faktiskt skilja sig från datorer/configar och datorer/configar. Så ta inte bort tråden poliser.
Tack på förhand!