Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Porrstjärnor!

Postat av wap_ den 27 Juli 2005, 14:12
714 kommentarer · 2 913 träffar
Jag har sett massor av porrfilmer nu av Jenna jameson.. Jag gillar filmerna såklart men verkligen inte att det är just Jenna.. Alltså att en sådan fin tjej ska få *** av främlingar när hon kan ha familj och vara världens finaste alla vill ha. Lixom njuter hon av det att få *** varje dag av främlingar? jag förstår inte hur hon kan ställa upp.. lixom jag vet pengarna lockar men endå. jag tycker det är så vidrigt.. Läste även recensioner om traci lords och hon verkar verkligen tragisk, våldtagen som ung och blir porrfilmmsstjärna som 15 åring .. såg ett par filmer av henne nu hon är ung och får *** överallt av gubbar.. Lixom varför? jag känner mig vidrig som en man när jag bara ser detta. Dem är så äckliga tycker jag och jag känner mig ännu mer äcklig. Jag tycker så synd om dem tjejerna så det finns inte. Är det synd om dem eller njuter av dem av detta?

714 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 714 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..