Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

zorke försvarar sig!

Postat av s0h den 24 Juli 2005, 14:57
75 kommentarer · 24 träffar
Hej!

Som ni kanske vet så är "zorke" anklagad för fusk. Det finns diverse trådar om det här och en av dom heter "zorke fuskar".

Jag har känt zorke i många år nu eftersom han är kompis med min yngre bror, zorke har tom spelat i min clan i ett par veckor.

Zorke var hemma hos mig fredagen den 22 juli och umgicks med min bror. Då passade han på att försvara sig i "zorke fuskar" tråden genom att kommentera med min minsta lillebrors fragbite user whisp ( ja vi är dumma nog att tro att man kan autoinloggning hemma hos sig själva).

Hursomhelst så kommer jag hem från jobbet på lördagen den 23e och ser att zorke är här igen. Eftersom jag var på ganska gott humör så säger jag såhär till zorke "simon det är bara att erkänna att du har WH". NEEJ säger han och ber mig kolla filmen han har på usb minnet, det är samma klipp som ligger i "zorke fuskar" tråden men denna gången utan lagg. Ok visst, killen har inte aimbot men nog fan har han WH.

Jag förklarade det för min bror varpå zorke nog blev lite sur.

Då säger han till mig att 2 kommentarer är skriva i mitt namn i "zorke fuskar" tråden på kvällen,dagen innan (fredagen) . Zorke var inte hemma hos mig vid den tidpunkten kommentarerna var gjorda men han svarar på kommentarerna gjorda i mitt namn 6 minuter efter med en egen kommentar.

Det enda jag kan tänka mig är att zorke fick mitt lösenord av min bror ( han kan det men han vill inte erkänna ).

Och jag blir ganska säker när jag ser att mitt namn är ändrat från "s0h" till "apröv".

Detta är zorkes verk, INGEN annan än jag och mina bröder kan mitt lösenord. Så min bror MÅSTE ha gett zorke lösenordet eller skrivit allt på zorkes begäran. Jag får snart reda på hur det ligger till eftersom jag bett admins berätta vilket IP kommentarerna skrevs från.

Zorke är alltså en elak liten jävel , vilket min bror ( som fortfarande säger att han inte vet nåt ) bekräftade.

Han sa att "det låter som något simon skulle kunna göra".

Jag har nu bett admins om 3 saker

1. Kolla upp IP'n som kommentarerna den 22 juli vid 23 tiden i namnet "s0h" skrevs i, så att jag vet om det var min bror eller zorke som skrev kommentarerna.

2. Få byta tillbaks från "apröv" till "s0h"

3. Få zorke bannad.

Jag skriver den här tråden för att jag är ganska förbannad och vill att ni användare ska se vilket äckel zorke faktiskt är.

EDIT : zorke är född 1989
Föregående tråd
Nästa tråd

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 75 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..