1
troligen virus ;/
Postat av NGAstoleMYbike den 24 Juli 2005, 14:30
33 kommentarer · 91 träffar
Tjena, satt igår höll på att tanka en film, men sen när jag skulle kolla på den stog det att jag behövde ladda ner någon licens grej.
Så jag gjorde det, sen kom mitt antivirus program upploppande och sa att jag hade trojan shit.
Tröck på CTRL + ALT + DELETE..tog proccesor grejen och kollade lite efter okända typer..hade issas.exe, jag vet att den kunde va infekterad av sasser eller vad d heter..
Skakade som..aa vete fan..men jag tankade nod32, Ad-AdawareSE, och anti-trojan virus program.
Försökte ta bort allting osv, men den är fortfarande kvar :/
Jag vet att det är en fil man har från datorn redan från början,
men hur tar jag bort den? och finns det något program man kan ha som tar bort Sasser?
Säg det programet isf tack!
/jadu
Så jag gjorde det, sen kom mitt antivirus program upploppande och sa att jag hade trojan shit.
Tröck på CTRL + ALT + DELETE..tog proccesor grejen och kollade lite efter okända typer..hade issas.exe, jag vet att den kunde va infekterad av sasser eller vad d heter..
Skakade som..aa vete fan..men jag tankade nod32, Ad-AdawareSE, och anti-trojan virus program.
Försökte ta bort allting osv, men den är fortfarande kvar :/
Jag vet att det är en fil man har från datorn redan från början,
men hur tar jag bort den? och finns det något program man kan ha som tar bort Sasser?
Säg det programet isf tack!
/jadu