Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tränings

Postat av Trollkarlen_Lurifix den 9 Juli 2005, 22:23
16 kommentarer · 162 träffar
Hejsan.

Nu är det så att jag har till och från tränat magen en del hemma. Utöver cykelträning nästintill varje dag så är det situps och liknande. Har hittat några vettiga övningar, men många av dom alla effektivaste man skulle vilja göra innefattar en stång.

För att förklara närmare vad det är för stång jag söker så är det en som sitter i taket som man kan hänga i, länkar en bild nedan:

http://upl.silentwhisper.net/u plfolders/upload4/mia_finnegan _hangande_backenlyft.jpg

Även fast själva stången inte syns, så förstår ni nog vad jag söker :)

Så, nu till min fråga. Var kan man få tag på sådana på internet. Eftersom jag bor i en relativt liten stad där jag inte verkar kunna få tag på någon. Så undrar jag ifall någon här vet någon internet butik som säljer liknande? Och tyvärr kan jag inte söka på google heller eftersom jag inte har en blekaste anning om vad själva stången egentligen heter. Nåja, om ni vet så länka gärna. :)

Tack på förhand!

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..