Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tappar uppkopplingen eller nåt

Postat av Liiiiiiiienay den 8 Juli 2005, 20:47
13 kommentarer · 186 träffar
hej!!jo det verkar som om ag förlorar min uppkoppling lite då och då...det handlar inte om sekunder ens en gång.va nere i telia butiken och frågade och testade mitt modem hos dom och d funkade sa dom..sen har jag felsökt nätverkskorete d funkar som d ska! problemet lite närmare:tex när jag ska lira cs här på gnu så går jag in på servern har 100fps och cirak 6-10 i ping men när jag väl ska spela så laggar d ändå,,,kollar pingen..ingenting ovanligt där ca 9 i ping ingen "lagg" ping alltså men min ms hoppar från 9 till 80 och d e d som gör lagget men jag vill veta vad som orsakar det hela! någon so tror sig veta?ringde även till support och d va klockren kopplingsväg dit.har testat d mesta nu..installerat om cs..hjälpte inte (har fortfarande skit hög ms)har ringt telia support flera ggr men inget hjälper och dom vet inte vad d beror på

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..