Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inte största....

Postat av Sweeler den 11 Januari 2004, 00:56
18 kommentarer · 167 träffar
Floppen vad gäller LAN, bara vad gäller CS turneringen.

Vad jag vet så liras / har dom andra turneringarna lirats, tex så går det väldigt bra för svenskarna i WC3 vilket förmodligen ingen bryr sig om här men bara för att påpeka att det som LAN inte har floppat helt utan just ....

CS Touren, och jag tycker det är hedervärt att dom ordnar 8st showup matcher och betalara pengarna tillbaka för biljetter till lagen osv.

Lite av förseningarna berodde självklart på att interna nätverked dog under en tid, men det gör det ofta på LAN ? .... det avgjorde inte denna touren, det var Valve.

Har man som Valve lovat att installera Steam LAN, ska man uppfylla detta också, detta gav ju inget bra intryck för stora lan, cafeér som vill satsa på att köpa Steam LAN.

Klart jag blev besviken när jag såg nyheten om att det inte blev något, förstår att lirarna är än mer besvikna men vad tror ni adminsen är då ? ... jag tror inte dom kommer sova gott och dom har ju verkligen kämpat för det här vad gäller sponsorer och andordning, man kan inte såga dom helt. jag känner snarare mer medlidande, bara att inse fakta, det blev så här den här gången, lets give it another try med cs tour när Valve biffar Steam LAN som dom ska och inte chickar ... så tror jag att CXG crew kan göra ett lika fullgott event som CPL !

Tack för mig !

///Peter "Sweeler" Nilsson
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..