Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#310 Du behåller achievements och får heavenly chips. Achievements ger mjölk som kommer ge dig mer % när du uppgraderar lite saker. Heavenly chips ger dig extra kakor direkt.
#320 JAG HAR FUSKAT, det har jag sagt flera gånger. Men du fortsätter säga att jag har fuskat in 1 "quintillion" kakor, vilket jag definitivt inte har.
Har dragit in 1/10 av 1 "quintillion" efter jag resettade iförrgår och då kör jag inte ens med autoclicker vilket tripplar inkomsten.
#321 HAHAHAHA, jo det har du! Läs #285 igen. Du började för två veckor sedan, det är HELT omöjligt att ha 1 quintillion kakor efter så kort tid. Jag har spelet säkert dubbla din tid och är inte ens i närheten av det. Du hade ungefär 4 quadrillion kakor innan du fuskade inte 1 quintillion. Det är så sjukt uppenbart.
#324 Låt oss säga att jag har autoclicker på i 10 sekunder och det ger mig 100 kakor.
Är det då mer fusk att efter var tionde sekund "knappa in" 100 kakor?
Är helt oduglig på de här med å lägga in addons, får bara upp these droids arent for you, när jag försöker lägga in cookie monster. Äre nån som kan göra en simpel dummie guide? Tack
#313 Ja. Och de ger bonusen direkt efter du resettat. Medans du måste uppgradera några saker innan achievements get extra kakor.
Vad är det du inte förstår?
#341, jag blev lite confused över att du skrev att man får "kakor direkt efter reset" av heavenly chips. Eller har jag missuppfattat helt? Vad menar du med att man måste uppgradera några saker innan achievement ger extra kakor? Du får ju % direkt du klarar av ett achievement.
#348 Man får sin inkomst från golden cookies, inte autoclicker. Jag har 94 miljarder i sekunden och får 800 T varje gång jag tar en golden cookie med frenzy.
den kommer slumpmässigt med ett tidsintervall, finns dock en högsta gräns. Den kommer någonstans på skärmen och sen försvinner den långsamt (fadar) så trycker du på den får du bonusar typ.
Någon som fortfarande spelar? Nyaste uppdateringen har gjort att jag har 844, 143,094,684,81 CPS
Dock har jag bara 116 av 118 achievements, var kan det fattas? Hade 100 % innan och jag har 123 antimatter och 132 time machines. Sen har jag massor på de andra också..
Totalt 3978 heavenly chips. Ska när som helst starta om då det tar alldeles för lång tid för updates nu. Nästa antimatter condensor update kostar mig 543.000.000.000.000.000 (satte nollor istället för siffror)
#368 fuskade innan reset? Jag är med sedan sida 1 och har hela tiden skrivit min utveckling inom detta spelet. Har endast hjälp av det där som gör att skärmen blinkar till när golden cookie kommer. Här är mitt bevis att jag inte har den gröna kakan man får när man fuskat.
Jag har inte ens fuskat mig till den där "få 1 miljon chips utan att klicka på kakan". Jag satt och väntade på mina tre golden cookies det tog innan jag kunde köpa en cursor, sen gick det ganska snabbt. Tog ca 1 h innan jag hade fått ihop till en cursor. Så anklaga fan inte när du inte har någon aning. Bara att följa mina framsteg tidigare i tråden. Jag har resetat kanske 12 gånger fram tills nu. Första reset hade jag 200 heavenly chips och sen har det bara plussats på. När jag kom upp i 1000 blev det snabbt 2000 och sen snabbt till 4 000 etc..
Kollade precis in tråden och kollade lite bilder från allt ni postat. Tyckte det va helt hjärndött och fattade verkligen ingen som helst poäng. Nu har jag skjutit upp duschen i ca 1,5h för att jag säger "Ska bara ha en farm till, sen duschar jag" och sen spana lite runt lite här och tillbaka och vill nu ha en mine till. Herregud ^^
#382 ett tips är att restarta gamet när du når den gränsen att nästa uppdatering kostar för mycket. Många sitter och låter spelet stå på flera dagar för att ha råd med nästa sak. Det går oftast snabbare att inse att restarta spelet och du kommer nå dit du var snabbt igen samt att du når ännu längre då du tjänar på heavenly chips. Var exempelvis någon i tråden som hade haft på datorn och spelet konstant i 13 dagar och nått sämre än någon som haft på spelet i typ 3 dagar haha. Bara ett tips :)
Tagit en pause nu.. Min andra dator som alltid stog på har jag faktiskt stängt av på första gången på typ 2 månader. Kom upp i 4.7 biljoner cps och över 2000 heavenly chips :) Någon som slagit mig?
sitter här bäng som ett as och har funderat på i typ 30 minuter om man får poäng för att själv sitta och klicka på kakan eller om den klickas automatiskt åt en
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://piclair.com/data/pp0wa.jpg
#305 Och det tycker du att du har rätt att säga nåt om? Du som kodat in en quintillion kakor rätt exakt? "OK"
Hänvisar till #285.
Har dragit in 1/10 av 1 "quintillion" efter jag resettade iförrgår och då kör jag inte ens med autoclicker vilket tripplar inkomsten.
Han är trådens största fuskare och han vet inte ens om det
"Smart".
Är det då mer fusk att efter var tionde sekund "knappa in" 100 kakor?
Nu börjas det igen
Vad är det du inte förstår?
http://gyazo.com/12c8e9464e589247457c521904d8b5b4
Snart blir det en ny reset, börjar gå för segt till man kan köpa nya saker, så då är det lika bra att börja om med mer heavenly chips :D
Någon som fortfarande spelar? Nyaste uppdateringen har gjort att jag har 844, 143,094,684,81 CPS
Dock har jag bara 116 av 118 achievements, var kan det fattas? Hade 100 % innan och jag har 123 antimatter och 132 time machines. Sen har jag massor på de andra också..
Så någon som vet?
Försökte leta upp vad som var nytt i denna nya versionen men fann inte :p men nu vet jag!
Jag har 1.160.207.588.895.34 CPS (alltså 1.16 biljarder cps) haha eller 1*10^12
Vad har du i heavenly chips?
Hur mycket chips ligger du på med tanke på cpsen?
Totalt 3978 heavenly chips. Ska när som helst starta om då det tar alldeles för lång tid för updates nu. Nästa antimatter condensor update kostar mig 543.000.000.000.000.000 (satte nollor istället för siffror)
5137 heavenly chips
http://i43.tinypic.com/2n6ag09.png
Jag har inte ens fuskat mig till den där "få 1 miljon chips utan att klicka på kakan". Jag satt och väntade på mina tre golden cookies det tog innan jag kunde köpa en cursor, sen gick det ganska snabbt. Tog ca 1 h innan jag hade fått ihop till en cursor. Så anklaga fan inte när du inte har någon aning. Bara att följa mina framsteg tidigare i tråden. Jag har resetat kanske 12 gånger fram tills nu. Första reset hade jag 200 heavenly chips och sen har det bara plussats på. När jag kom upp i 1000 blev det snabbt 2000 och sen snabbt till 4 000 etc..
http://i.imgur.com/DtOy6SX.jpg
Inga fusk.
Langa bild på stats
någon som har några tips? :D
förlorade precis typ halva av mina cps?...
ingår det i spelet att det ska börja om? har kvar alla byggnader osv men min cps startade om från halva
Vad har du i CPS?
Så ser det ut i dagsläget, är väl dags för reset snart så fort jag kommer upp lite i chips.
zzzzzzzz
zzzzzzz