Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Endpoint.se ? Nejtack!

Postat av KnasoN den 5 Juli 2005, 00:27
117 kommentarer · 177 träffar
Är det någon mer här som är användare av endpoints bnctjänst och är missnöjd?
Jag tycker det är SÄMST att de bara lägger ner bnctjänsten som de gör.
"Den 1:a juli bestämde vi oss för att det får vara NOG"
Det är bra många som köpt bnctjänsten just nu över sommaren för att kunna vara mera inaktiv och slippa bevaka IRC, och de kan ju nu inte få sina pengar tillbaka.
Förstår inte vad dom tänker med, hur jobbigt kan det vara att ha ett par servrar igång så folk kan utnyttja sina bncs.
Här har vi en logg där en m8 till mig pratar med personen "Maz", som är en endpointadmin).
Endpoint användare, här får man även "Maz" ord på att bncn ska fungera korrekt igen den 1:a Augusti (00.00), och det står även på sidan.
BNCÄGARE: maz
maz: snacka
BNCÄGARE: För 4 dagar sen betalade jag in för 2 månader till Endpoint för att jag skulle kunna gå inaktiv under sommaren, iaf mer inaktiv än vanligt, och nu stänger ni min av bnc. Jag vill ha mina pengar tillbaka.
maz: enligt avtalet som du godkänt så står det att vi ej betalar tillbaka något i pengar. vi är tvugna att göra detta, det är inte något vi vill direkt
maz: däremot kommer du såklart kunna använda din bnc den 1a augusti
maz: tro mig, fanns det något annat val hade vi valt det
maz: vi _måste_ göra detta
– End of log
Det finns ett annat val, ni kan ha bncservrarna uppe samtidigt som ni tänker, eller blir det för varmt i rummet?
(OBS! Endpoint är INGET jag rekommenderar!)
/Jenser
Föregående tråd
Nästa tråd

117 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 117 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..