Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tur NUMMER :)

Postat av player_^ den 5 Juli 2005, 00:19
219 kommentarer · 1 147 träffar
Alla har ju ett eget turnummer, det är lika självklart som att alla på fragbite har laddat ner musik eller film från nätet.

Turnummer kan betyda mycket för vissa människor, ofast spelar folk på exakt samma lotto nummerrad hela livet ut, i tron om att det är deras turnummer och att dom kommer vinna den stora potten en dag.

Det kan börja med att man vinner en stor chockladkaka på ett speciellt nummer på liseberg i ett snurrhjul, sen är man fast då är turnummret ett faktum.

Lika självklart som det också finns oturs nummer.
Var tex nere i philippinerna för några år sedan och där fanns ingen våning 13 :) alltså när man stod i hissen gick det från 12 sen konstigt nog 14 man vet ju att nummer 14 då blir nummer 13 så det är ju ingen skillnad men jo det skulle va 14 istället för 13 för annars bodde ingen där. Men nog om otursnummer.

Jag skulle tycka det va intressant att veta vad folket på fragbite har som turnummer och vilket nummer som är mest populärt :)
Vilket nummer har kammat hem mest vinster.

Folk kan ju ha ett turnummer som är mer än 2 siffror men det tänker jag tyvär inte ta upp som alternativ då jag skulle kunna forsätta i oändlighet.

Så vilket är erat turnummer? Skriv gärna vad ni vunnit eller nått annat kul om erat turnummer.

Hehe va jobbigt att räkna till 100 :)

VIlket är erat turnummer?

729 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

219 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 219 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..