1
Hjälp med ljudet försvinner
Postat av flipper'SOB den 6 Januari 2004, 21:37
2 kommentarer · 148 träffar
Här sitter jag helt lugnt och spelar, lyssnar på musik och skriver på msn. Helt plötsligt försvinner ljudet. Jag som för nån vecka sen införskaffat mig ett par plantronics dsp 500 tror givetvis att de har pajat redan. Men nene, ljudet i högtalarna fungerar ej heller. Hmmm tänker jag vad är felet? Går in i plantronics medföljande progam och prövar speaker test whipps, jag hör ljudet som man ska höra + att om jag har musik eller annat på hör jag det med, men bara i de 2-3 sekunderna speaker test är igång. Detta funkar med både hörlurar och högtalare. Jag testade att logga in på en annan användare på datorn vilket inte heller hjälpte, eller att starta om och dylikt. Jag prövar en systemåterställning och allt löser sig.
Detta hände mig igår, vilket för en kvart sen hände mig IGEN! Jag förstår inte vad som är fel? Jag var på lan under helgen då allt konstant fungerade alldeles felfritt konstant i 3 dagar men nu funkar det helt enkelt inte, såvida jag inte systemåterställer (vilket jag nu tänker göra men orka göra det varje dag).
Någon som vet felet?
Detta hände mig igår, vilket för en kvart sen hände mig IGEN! Jag förstår inte vad som är fel? Jag var på lan under helgen då allt konstant fungerade alldeles felfritt konstant i 3 dagar men nu funkar det helt enkelt inte, såvida jag inte systemåterställer (vilket jag nu tänker göra men orka göra det varje dag).
Någon som vet felet?