Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gamla barnprogram

Postat av GIFTORM den 22 Juni 2005, 00:24
216 kommentarer · 2 756 träffar
Ja, som topic lyder. Minns de barnprogram ni tittade på när ni va små..

Jag har disskuterat detta på ett annat forum och jag postade några serier jag kunde beskriva, men inte komma på namnet, som t ex: en serie där en flicka får nåt radioaktivit gegga på sig, och sen kan hon smälta ner till nån silvrig sörja och ta sig runt och lösa stadens mysterier.

Eller, en serie där en pojke ramlar ner från en koja och slår huvudet i en sten och hamnar i koma, och i sin koma är i han i nån värld som styrs av barn, lite som en diktatur och sist: en animerad serie om två stycken bröder som fixar och donar, typ bygger saker, men misslyckas alltid till en början, och i slutet löser det..

Jag är tacksam för svar om namn på dessa serier, och jag uppmanar er andra till att skriva om era favorit barnprogram som ni minns mycket av.

Ciao

*Edit*

Även om det redan fanns en tråd om detta, så är jag intresserad om vad ni minns och ville starta en egen.
Föregående tråd

216 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 216 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..