Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Smallville

Postat av r¤mbo den 20 Juni 2005, 01:27
42 kommentarer · 189 träffar
Tjena, nu har jag sett alla avsnitt av serien smallville och kan säga att dom SÖÖÖG!!.... skojja, bästa serien jag någonsin sett.

I höst kommer säsong 5 att sändas i USA.
Nu kommer spoiler hela vägen ner.. (nästan)... ni som inte vill veta, sluta läs.. hejdå..

Spoiler:
Säsong 5 kommer skådespelaren Jensen Ackles som spelade Jason sluta medverka. Vem vet han kanske dör av meteor regnet? Hur som helst, han ska börja på en annan serie kallas Supernatural, så han kmr inte vara med längre.

Man har också hört att Chloe Sullivan roll kommer åka till Metropolis för att leta efter sin mamma i några avsnitt, samt att skådespelerskan Erica Durance som spelar Lois Lane kommer vara med i 13 avsnitt säsong 5 av 22.

Nu nya skådespelare..: Det ryktas om att springpojken från Superman serien som heter Jimmy Olsen kommer vara med framöver i Smallville, vem vet? Men i allafall, Michael McKean kommer spela som Perry White och Kyle Gallner kommer spela som Bart Allen. Bart Allen är den unga killen som hade förmågan att springa snabbt. Han sprang snabbare än vår lilla stålman.

PS: den (SKIT) snygga bruden Alicia är fortfarande död.. så hon kmr inte :( ..*ehhmmm* .. (citat *ehhmmm* betyder inte att hon kmr tillbaka utan jag ville bara påpeka att hon e snygg genom att länka till en bild.)
( http://www.northernstars.ca/ac torsabc/Media/carter_sarah.jpg )

Vem vet hur det kommer gå för våran söta Lana Lang? Ni som har sett sista avsnittet (04x22) har något att se fram emot..

Clark Kent hamnade ute på Antarctic. Det är kanske där han har sin lilla bas må tro? Aja hur som helst så sägs det att Clark inte kommer vara lika hemlighetsfull om sina talanger som i dom andra säsongerna. Han kanske till och med tar på sig sin röda dräkt o visar upp den? vem vet...

Meningen med denna tråd är att jag vill veta era synpunkter angånde serien.. hur bra är den? vad är dåligt? vad tror ni kommer hända osv?

Och ni som inte kollar... ni går miste om något.. man blir lite hjärntvättad av serien, men det är bara bra.. man ska drömma vidare. Peace.
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..